Když se řekne „výkonnostní marketing“, většina lidí si vybaví „nějaký PPC“ a dál to neřeší. Jenže právě výkonnostní kanály jsou často tím, co drží cashflow firmy nad vodou. Přivádí zákazníky, prodávají zboží a generují reálné konverze. Ale jen tehdy, když s nimi...
Úvod do světa marketplaces: Jak fungují a kde prodávat ve střední Evropě
Marketplaces – dřív okrajový kanál, dnes zásadní prodejní nástroj.Pro spoustu firem znamenají rychlejší vstup na trh, nižší náklady na marketing a hlavně přístup ke stovkám tisíc zákazníků, kteří už na platformě denně nakupují. Jenže pozor! Má to i svoje „ale“. Ať už...
Úvod do online marketingu
Jak si rozdělit online marketingové kanály a získat konečně přehled Online marketing dnes nabízí desítky cest, jak oslovit zákazníka. Ale bez systému a strategie se snadno ztratíš v moři kampaní, placených příspěvků a “nějakého obsahu”. My v ZYLO věříme, že správné...
5 klíčových trendů online marketingu, které byste měli sledovat v roce 2025
Online marketing je dynamické prostředí, které se neustále mění. To, co fungovalo před rokem, už dnes nemusí přinášet výsledky. Jaké trendy budou vládnout digitálnímu světu v roce 2025? Přinášíme vám přehled těch nejdůležitějších, na které byste se měli zaměřit. 1....